HomeCase Studies

Case Studies

Klient: producent wyrobów czekoladowych

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynkach docelowych (Czechy, Dania, Niemcy, Ukraina, Wielka Brytania)

Nasze działania polegały na:

  • Producent wyrobów czekoladowych.identyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. dystrybutorów wyrobów czekoladowych, sieci handlowych posiadających w ofercie wyroby czekoladowe, agencji marketingowych dystrybuujących produkty spożywcze w formie gadżetów reklamowych
  • wyszukanie osób kontaktowych / decyzyjnych w sprawie ewentualnej współpracy z Klientem
  • opracowanie oferty handlowej
  • kontakt z wyszukanymi osobami i przedstawienie propozycji współpracy
  • przesłanie do Klienta korespondencji z potencjalnymi firmami zagranicznymi zainteresowanymi i niezainteresowanymi współpracą

Efekt naszych działań: 84 przedsiębiorstwa zagraniczne zainteresowane współpracą z Klientem.

 


Klient: producent stolarki otworowej

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynkach docelowych (Francja, Holandia, Niemcy)

Nasze działania polegały na:

  • Producent stolarki otworowejidentyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. dystrybutorów oferujących wyroby takie jak: przesłony okienne (rolety, żaluzje, moskitiery), bramy garażowe, stolarkę okienną
  • wyszukanie osób kontaktowych / decyzyjnych w sprawie ewentualnej współpracy z Klientem
  • opracowanie oferty handlowej, w tym: przygotowanie i przetłumaczenie treści oferty handlowej oraz opracowanie jej oprawy graficznej
  • kontakt z wyszukanymi osobami i przedstawienie propozycji współpracy
  • przesłanie do Klienta korespondencji z potencjalnymi firmami zagranicznymi zainteresowanymi i niezainteresowanymi współpracą

Efekt naszych działań: 60 przedsiębiorstw zagranicznych zainteresowanych współpracą z Klientem.

 


Klient: producent zabawek

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynkach docelowych (Niemcy, Węgry)

Producent zabawek

Nasze działania polegały na:

  • identyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. hurtowni/dystrybutorów zabawek i/lub produktów eventowych, sieci handlowych posiadających w ofercie zabawki, agencji eventowych wykorzystujących zabawki w ramach prowadzonej działalności
  • wyszukanie osób kontaktowych / decyzyjnych w sprawie ewentualnej współpracy dla ww. firm
  • kontakt z wyszukanymi osobami i przedstawienie propozycji współpracy:
  • przesłanie do Klienta korespondencji z potencjalnymi firmami zagranicznymi zainteresowanymi i niezainteresowanymi współpracą

Efekt naszych działań: 42 przedsiębiorstwa zagraniczne zainteresowane współpracą z Klientem

 


Klient: producent mebli łazienkowych

Klient: producent mebli łazienkowych

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynkach docelowych (Niemcy, Ukraina, Rosja)

Nasze działania polegały na identyfikacji potencjalnych dystrybutorów mebli łazienkowych, w tym: hurtowni/dystrybutorów mebli łazienkowych, sieci handlowych posiadających w ofercie meble łazienkowe.

Efekt naszych działań: 900 wyszukanych przedsiębiorstw zagranicznych


Klient: producent urządzeń transportu bliskiego (suwnice, żurawiki, wciągarki, wciągniki, przenośniki)

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynku docelowym (Azerbejdżan)

Producent urządzeń transportu bliskiegoNasze działania polegały na:

  • identyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. dystrybutorów urządzeń transportu bliskiego, w tym: firm przemysłu elektromaszynowego, metalurgicznego, mineralnego, paliwowo-energetycznego
  • wyszukanie osób kontaktowych / decyzyjnych w sprawie ewentualnej współpracy dla ww. firm
  • kontakt z wyszukanymi osobami i przedstawienie propozycji współpracy
  • przesłanie do klienta korespondencji z potencjalnymi firmami zagranicznymi zainteresowanymi i niezainteresowanych współpracą

Efekt naszych działań: 6 zorganizowanych spotkań z przedsiębiorstwami zagranicznymi zainteresowanymi współpracą z Klientem.

 


Klient: producent okien i drzwi

Cel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynku docelowym (Francja)

Klient: producent okien i drzwi

Nasze działania polegały na:

  • identyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. dystrybutorów stolarki okiennej i drzwiowej
    wyszukaniu osób kontaktowych / decyzyjnych w sprawie ewentualnej współpracy z Klientem
  • kontakt z wyszukanymi osobami i przedstawienie propozycji współpracy
  • przesłanie do Klienta korespondencji z potencjalnymi firmami zagranicznymi zainteresowanymi i niezainteresowanymi współpracą

Efekt naszych działań: 15 przedsiębiorstw zagranicznych zainteresowanych współpracą z Klientem


Klient: przedsiębiorstwo usługowe specjalizujące się w tworzeniu dedykowanego oprogramowania informatycznego

Cel usługi: stworzenie długoterminowej (kompleksowej) strategii biznesowej Klienta w zakresie internacjonalizacji jego działalności

Nasze działania obejmowały:

  • przedsiębiorstwo usługowe specjalizujące się w tworzeniu dedykowanego oprogramowania informatycznegocharakterystykę Klienta, w tym analizę jego działalności, oferty i zasobów, wskazanie usług najbardziej konkurencyjnych na rynkach zagranicznych
  • analizę w zakresie wyboru rynków docelowych, w oparciu o dane dotyczące popytu oraz podaży na usługi Klienta
  • charakterystykę wyselekcjonowanych rynków docelowych, z uwzględnieniem regulacji prawnych, analizy ofert konkurencji, popytu i podaży
  • ustalenie celów, strategii i prognoz eksportowych
  • wskazanie i uzasadnienie wyboru działań służących realizacji celów polityki eksportowej (targi, misje, konferencje, inbound marketing)
  • ustalenie szacowanej wielkości kosztów niezbędnych do sfinansowania działań eksportowych
  • opracowanie wstępnego harmonogramu wdrażania strategii eksportowej

Efekt naszych działań: opracowanie długoterminowej (kompleksowej) strategii biznesowej Klienta w zakresie internacjonalizacji jego działalności na rynki zagraniczne: irlandzki, niemiecki, amerykański i brytyjski

 


Klient: producent mebli tapicerowanych

Klient: producent mebli tapicerowanychCel usługi: wyszukanie odbiorców handlowych na rynkach docelowych (Holandia, Niemcy)

Nasze działania polegały na identyfikacji potencjalnych partnerów handlowych Klienta, tj. przedsiębiorstw specjalizujących się w projektowaniu wnętrz

Efekt naszych działań: 200 wyszukanych przedsiębiorstw zagranicznych