Kategoria: Blog

HomeBlog

Bezpłatne techniki pozyskiwania leadów sprzedażowych cz. 2 – networking

Choć pojęcie leadów sprzedażowych dotyczy w szczególności marketingu internetowego, można je pozyskiwać także w inny sposób niż tylko wirtualny. Warto o tym pamiętać podczas wszelkich działań biznesowych, gdyż także spotkania face to face z potencjalnymi klientami czy kontrahentami pozwalają na...

czytaj wiecej   

Generowanie leadów w social mediach

Nowoczesne formy reklamy i marketingu wymagają od firm aktywnego pozyskiwania danych kontaktowych potencjalnych klientów. Reklama i promocja prowadzone do niesprecyzowanej grupy docelowej nie są już bowiem skuteczne i nie ułatwiają pracy działom sprzedaży. Jednak odpowiednie działania marketingowe są w stanie...

czytaj wiecej   

Bezpłatne techniki pozyskiwania leadów sprzedażowych cz. 1 – cold mailing krok po kroku

Cold mailing, skierowany zarówno na rynek polski jak i inne rynki zagraniczne, ażeby był skuteczny, koniecznie powinien opierać się na dwóch aspektach: wykorzystaniu wyłącznie zweryfikowanych baz danych; personalizacji treści rozsyłanych wiadomości. Opracowanie dedykowanej bazy danych W pierwszej kolejności należy opracować...

czytaj wiecej   

Przygotowanie firmy do eksportu

Każda firma, mniejsza czy większa, dąży do osiągnięcia jak najwyższych przychodów. Może dokonać tego na kilka sposobów, wśród których najbardziej skutecznym wydaje się eksport towarów czy usług na zagraniczne rynki zbytu. To sprawdzona metoda na rozszerzenie pola działalności firmy, uniezależnienie...

czytaj wiecej   

Na czym polega generowanie leadów? Skuteczne sposoby ich pozyskiwania.

Internet, jako jedna z najważniejszych technologii współczesnego świata, daje nam niesamowite możliwości, w wielu dziedzinach życia. Umiejętnie wykorzystując jego potencjał, jesteś w stanie dotrzeć do tysięcy, a nawet milionów ludzi, którzy potencjalnie, mogą stać się odbiorcami Twoich produktów lub usług....

czytaj wiecej   

Marketing b2b – Czym jest? Strategie i narzędzia w nim stosowane.

Internet zdominował dzisiejszy świat na praktycznie każdym polu. Mało kto jeszcze kilkanaście lat temu, gdy ta globalna sieć dopiero podbijała świat, przewidywał, że będzie w stanie za jej pomocą wykonać chociażby większość czynności szeroko rozumianego życia codziennego jak zakupy czy...

czytaj wiecej   

Cold Mailing – Co to jest? Definicja, rodzaje i obowiązkowe elementy.

Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą, szczególnie jeśli związany jest z branżą opartą na sprzedaży, pragnie dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Współczesny rozwój technologii sprawia, że można osiągnąć to na wiele sposobów. Wśród tych przykładów nie sposób pominąć również e-mail...

czytaj wiecej   

Lejek sprzedażowy. Definicja, etapy i pozostałe istotne informacje.

Lejek sprzedażowy to coraz bardziej popularna metafora, która używana jest w środowisku biznesowym – zwłaszcza w zakresie procesów sprzedażowych. Takie dosyć obrazowe porównanie fachowego pojęcia z przedmiotem codziennego użytku okazało się niezwykle trafne i weszło do powszechnego użytku. Dzięki temu...

czytaj wiecej   

Co to jest lead sprzedażowy? Definicja i rodzaje leadów.

Lead sprzedażowy, co to właściwie jest, jakie są rodzaje leadów? Każdy handlowiec i menadżer marketingowy stara się rozpoznać ten temat, aby skuteczność sprzedaży wzrosła. Trudno bowiem trafić do klienta, jeśli nie znamy jego potrzeb, które moglibyśmy spełnić. Jeszcze trudniej jeśli...

czytaj wiecej   

Outsourcing sprzedaży – Na czym polega i korzyści z niego wynikające.

Od kilku lat rynek outsourcingu w Polsce odnotowuje systematyczny wzrost. Wynika to z faktu, że coraz więcej polskich przedsiębiorstw zauważa liczne korzyści płynące z przekazywania wybranych procesów biznesowych w ręce zewnętrznych partnerów, co w sposób bezpośredni przekłada się na rosnącą...

czytaj wiecej