Kategoria: Blog

HomeBlog

Marketing b2b – Czym jest? Strategie i narzędzia w nim stosowane.

Internet zdominował dzisiejszy świat na praktycznie każdym polu. Mało kto jeszcze kilkanaście lat temu, gdy ta globalna sieć dopiero podbijała świat, przewidywał, że będzie w stanie za jej pomocą wykonać chociażby większość czynności szeroko rozumianego życia codziennego jak zakupy czy...

czytaj wiecej   

Cold Mailing – Co to jest? Definicja, rodzaje i obowiązkowe elementy.

Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą, szczególnie jeśli związany jest z branżą opartą na sprzedaży, pragnie dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Współczesny rozwój technologii sprawia, że można osiągnąć to na wiele sposobów. Wśród tych przykładów nie sposób pominąć również e-mail...

czytaj wiecej   

Lejek sprzedażowy. Definicja, etapy i pozostałe istotne informacje.

Lejek sprzedażowy to coraz bardziej popularna metafora, która używana jest w środowisku biznesowym – zwłaszcza w zakresie procesów sprzedażowych. Takie dosyć obrazowe porównanie fachowego pojęcia z przedmiotem codziennego użytku okazało się niezwykle trafne i weszło do powszechnego użytku. Dzięki temu...

czytaj wiecej   

Co to jest lead sprzedażowy? Definicja i rodzaje leadów.

Lead sprzedażowy, co to właściwie jest, jakie są rodzaje leadów? Każdy handlowiec i menadżer marketingowy stara się rozpoznać ten temat, aby skuteczność sprzedaży wzrosła. Trudno bowiem trafić do klienta, jeśli nie znamy jego potrzeb, które moglibyśmy spełnić. Jeszcze trudniej jeśli...

czytaj wiecej   

Outsourcing sprzedaży – Na czym polega i korzyści z niego wynikające.

Od kilku lat rynek outsourcingu w Polsce odnotowuje systematyczny wzrost. Wynika to z faktu, że coraz więcej polskich przedsiębiorstw zauważa liczne korzyści płynące z przekazywania wybranych procesów biznesowych w ręce zewnętrznych partnerów, co w sposób bezpośredni przekłada się na rosnącą...

czytaj wiecej   

Dlaczego rozpocząć eksport? Motywy i zalety tego rozwiązania.

Głównym celem zarówno dużych przedsiębiorstw jak i podmiotów należących do sektora MŚP jest osiąganie możliwie największych profitów finansowych. Zwiększyć zysk można z jednej strony poprzez różnorakie działania redukujące koszty zmienne i stałe, z drugiej zaś poprzez zwiększenie sprzedaży, którą można...

czytaj wiecej