HomeKlienci

Klienci

+350liczba firm z którymi współpracowaliśmy
+50liczba rynków
+20liczba branż

Klient – agencja pracy

Agencja pracy z Poznania specjalizująca się w leasingu pracowników tymczasowych, w szczególności związanych z pracami lekkimi w magazynach, centrach logistycznych, sieciach handlowych etc. Klient dotychczas prowadził działania sprzedażowe we własnym zakresie, jednakże, w wyniku pojawienia się coraz większej liczby nowych zleceń, więcej czasu musiał poświęcić na sprawy organizacyjne.

Oczekiwanie naszego Klienta

Celem Get-Lead było dotarcie do firm zlokalizowanych w Polsce, w szczególności przedsiębiorstw prowadzących działalność logistyczną, sieci handlowych, producentów wyrobów metalowych oraz produktów FMCG. Preferowanymi kontaktami były osoby decyzyjne takie jak HR business partner, kierownik zakładu, logistic manager i zakupowiec. Klient oczekiwał od usługi możliwie największej liczby firm zainteresowanych spotkaniami.

Implementacja

Zaprojektowaliśmy dla naszego Klienta kampanię wykorzystującą cold maile jako narzędzie pozwalające zmaksymalizować efekty przy minimalnych nakładach. Zgodnie z założeniami, poszczególne wiadomości wysyłane były do osób decyzyjnych na stanowiskach preferowanych przez Klienta. Spersonalizowane treści marketingowe, opracowane przez naszych copywriterów, pozwoliły skutecznie nawiązać kontakt z wyżej wymienionymi decydentami i pozyskać ich zainteresowanie ofertą Klienta i spotkaniem z jego przedstawicielem.

Efekt

Blisko 40% odbiorców odpowiedziało na wysłane do nich wiadomości, a współczynnik pozytywnych odpowiedzi wyniósł aż 12,09%. Ponadto zrealizowane przez nas działania przyniosły efekt w postaci 26 zorganizowanych spotkań. To ogromny wzrost w stosunku do dotychczasowych wyników firmy. W tym momencie Klient planuje z nami kolejne działania, tym razem na rynku niemieckim.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 37,67%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 12,09%

Kraj kampanii: Polska

Odbiorcy kampanii: producenci FMCG, sieci handlowe, producenci wyrobów metalowych, przedsiębiorstwa prowadzących działalność logistyczną

Target personalny: HR business partner, kierownik zakładu, logistic manager, specjalista ds. zakupów


Klient – producent akcesoriów meblarskich

Klient specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości nóżek do mebli tapicerowanych. Dotychczas prowadził jedynie sprzedaż na rynku polskim, jednak ze względu na nasycenie rynku rodzimego postanowił rozpocząć ekspansję.

Oczekiwania Klienta

Klient oczekiwał naszej pomocy przy dwóch kwestiach. Po pierwsze, naszym zadaniem miał być kontakt z wystawcami na międzynarodowych targach Wyposażenia Wnętrz IMM w Kolonii, w szczególności z producentami mebli tapicerowanych, którym mógłby zaoferować swój asortyment. Firmom tym mieliśmy zaoferować w imieniu Klienta możliwość współpracy w zakresie dostawy nóżek do ich mebli. Po drugie, Klient prosił o wyszukanie firm niemieckich, czeskich, słowackich i brytyjskich, zainteresowanych jego ofertą. Targetem personalnym każdorazowo były osoby piastujące stanowiska zakupowe (w szczególności w dużych korporacjach) oraz właściciele, prezesi, dyrektorzy (w małych firmach).

Implementacja

Podczas współpracy udało nam się wykonać oba założone zadania. Przygotowanie bazy danych wystawców targowych nie stanowiło szczególnego wyzwania. Dodatkowo opracowano dedykowaną bazę producentów mebli tapicerowanych niemieckich, czeskich, słowackich i brytyjskich. W tym przypadku przygotowanie listy firm nie było zadaniem prostym, gdyż w trakcie realizacji usługi zauważyliśmy, że największy potencjał do współpracy z naszym klientem występuje wśród podmiotów wykorzystujących nogi aluminiowe. Dodatkowe kryterium wyszukiwania spowodowało, że tym samym przygotowanie odpowiedniej bazy trwało dłużej niż zazwyczaj. Niemniej jednak, mając do dyspozycji listę odpowiednio zidentyfikowanych partnerów wraz z danymi osób decyzyjnych, byliśmy w stanie przeprowadzi
skuteczne kampanie sprzedażowe, oparte o wysokiej jakości treści wiadomości e-mail.

Efekt

Efekty kampanii przerosły nasze oczekiwania. Blisko 40% odbiorców odpowiedziało na nasze wiadomości, ok. 15% stanowiły wiadomości pozytywne. Zanim zakończyliśmy realizację projektu Klient dokonał pierwszych transakcji. Firma planuje nadal korzystać z naszych usług, doceniając fakt, że dzięki naszej pomocy miała możliwość rozpocząć ekspansję zagraniczną, a w konsekwencji zwiększyć osiągane przychody.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 39,84%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 15,04%

Kraj kampanii: Wielka Brytania, Niemcy, Czechy, Słowacja

Odbiorca kampanii: producenci mebli tapicerowanych, wykorzystujący nóżki metalowe

Target personalny: kierownik zakładu, kierownik produkcji, specjalista ds. zakupów


Klient – producent okien

Producent nowoczesnych okien PCV, działający na rynku europejskim od ponad 20 lat.

Oczekiwanie Klienta

Klient jest doświadczonym eksporterem, który znaczącą część okien eksportuje głównie do krajów Europy Zachodniej. Chcąc zdywersyfikować kierunki sprzedaży poszukiwał rynków ekspansji dotychczas nieobsługiwanych.

Nasza propozycja rozwiązania problemu

Ze względu na znaczącą liczbę rynków, na których działa Klient, określenie nowych chłonnych krajów było nie lada wyzwaniem. W takiej sytuacji sprawdziliśmy kanały dystrybucji innych polskich firm konkurencyjnych, w konsekwencji czego zaproponowaliśmy Norwegię oraz Danię. Poza dystrybutorami stolarki okiennej, zasugerowaliśmy poszukiwanie potencjalnych partnerów również wśród firm zajmujących się renowacją domów.

Efekt

Pierwsza kampania trwała cztery miesiące i przyniosła efekty w postaci współczynnika odpowiedzi na poziomie 11%, wśród których blisko co druga była odpowiedzią pozytywnych. W wyniku naszych działań Klient rozpoczął współpracę z kontrahentami z rynku norweskiego.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 11,17%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 4,85%

Kraj kampanii: Norwegia, Dania

Odbiorca kampanii: dystrybutorzy stolarki okiennej, firmy zajmującej się renowacją domów

Target personalny: prezes, właściciel, specjalista ds. zakupów


Klient – producent opakowań

Firma oferuje wysokiej jakości opakowania przemysłowe, jej wiodącym produktem jest folia bąbelkowa. Klient rozpoczął działalność kilka miesięcy przed nawiązaniem współpracy z Get-Lead. Model biznesowy Klienta ukierunkowany jest na cedowanie większości funkcji do zewnętrznych jednostek, stąd też propozycja współpracy z naszą firmą, która ma wspomóc klienta w działaniach sprzedażowych.

Oczekiwanie naszego Klienta

Głównym problemem naszego Klienta był brak specjalistów ds. sprzedaży, którzy byliby w stanie wyszuka

odpowiednie firmy zainteresowane współpracą. Klient oczekiwał od naszej usługi wskazania leadów sprzedażowych z Polski, Czech, Niemiec, Ukrainy i Słowacji. Klientowi zależało głownie na wskazaniu firm, których przedstawiciele chcieliby się spotkać i porozmawiać o potencjalnej współpracy.

Implementacja

Zważywszy na fakt, iż europejski rynek opakowań rośnie w wyjątkowo szybkim tempie, wyszukanie potencjalnych odbiorców dla produktów Klienta nie było szczególnie problematyczne. Skupiliśmy się na dwóch kanałach dystrybucji, tj. pośrednim, obejmującym hurtownie posiadające w ofercie opakowania, oraz bezpośrednim, w ramach którego wyszukiwane były głównie firmy przemysłowe, które pakują swoje wybory w folie bąbelkową. Przygotowana baza klientów oraz zidentyfikowane osoby decyzyjne, w szczególności specjaliści ds. zakupów, spełnili oczekiwania Klienta, co pozwoliło na rozpoczęcie skutecznej kampanii cold-mailingowej.

Efekt

Dostarczyliśmy Klientowi leady sprzedażowe do czołowych polskich, czeskich, słowackich, niemieckich i ukraińskich firm. Około 40% odbiorców kampanii odpowiedziało na nasze wiadomości, a współczynnik pozytywnych odpowiedzi na propozycję spotkania wyniósł 24,12%.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 39,91%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 24,12%

Kraj kampanii: Polska, Czechy, Niemcy, Ukraina, Słowacja

Odbiorca kampanii: hurtownie opakowań, firmy przemysłowe, pakujące wyroby w folie bąbelkową

Target personalny: prezes, właściciel, specjalista ds. zakupów


Klient – producent wyrobów spożywczych

Manufaktura czekolady oferująca wysokiej jakości tabliczki czekoladowe w  oryginalnych połączeniach smakowych, w tym m.in. z kolorowym pieprzem, z czosnkiem niedźwiedzim czy z pomidorami.

Oczekiwanie naszego Klienta

Klient dotychczas współpracował z międzynarodowymi sieciami handlowymi, którym oferował standardowe produkty do dystrybucji wśród klientów finalnych, jak również z przedsiębiorstwami wykorzystującymi brandowane czekoladki Klienta jako prezenty dla swoich kontrahentów i pracowników. Firma zgłosiła się do naszych specjalistów, ażeby znaleźć i rozwinąć dodatkowy kanał dystrybucji w Polsce.

Implementacja

Konsultanci Get-Lead zaproponowali współpracę z agencjami reklamowymi, które miałyby dystrybuować asortyment w formie prezentów korporacyjnych do swoich klientów, oferując podarunki ze słodyczami. Zaproponowano zróżnicowanie kampanii, w zależności od lokalizacji wyszukanych firm. Dla podmiotów z województwa mazowieckiego (lokalizacja naszego Partnera) dedykowano kampanie sprzedażowe pod spotkania handlowe, natomiast dla pozostałych województw telekonferencję w sprawie omówienia współpracy.

Efekt

W wyniku zrealizowanych przez nas działań 56,86% firm odpowiedziało na wysłane wiadomości, natomiast 42,16% przedsiębiorstw wyraziło zainteresowanie ofertą Klienta.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 56,85%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 42,16%

Kraj kampanii: Polska

Odbiorca kampanii: agencje reklamowe, oferujące słodycze w ramach prezentów korporacyjnych

Target personalny: prezes, właściciel, specjalista ds. zakupów


Klient

Agencja pracy tymczasowej posiadająca 5 oddziałów w Polsce. Firma zatrudnia kilkuset pracowników i jest jednym z polskich liderów leasingu pracowniczego. Oferta Klienta jest ukierunkowana w szczególności na rynki zagraniczne.

Oczekiwanie naszego Klienta

Oczekiwaniem naszego Klienta było wyszukanie leadów sprzedażowych w określonych lokalizacjach Niemiec i Holandii. Klient sugerował obranie dwóch lokalizacji, które posiadają największe zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych, tj. wschodnia część Niemiec oraz okolice miasta Venlo w Holandii. Głównym zamierzeniem było odnalezienie leadów wśród producentów spożywczych całorocznych, centr logistycznych z własnymi magazynami, producentów wyrobów metalowych

Implementacja

Zaprojektowana kampania trwała 4 miesiące. Większość tego czasu poświęcono na wyszukanie przedsiębiorstw spełniających wymagania Klienta. Największą trudnością było zidentyfikowanie odpowiednio dużej liczby firm posiadających znaczące powierzchnie magazynowe, w przypadku których prawdopodobieństwo wystąpienia zainteresowania ofertą Klienta było największe. Wzmożone wysiłki naszych konsultantów pozwoliły na dotarcie do odpowiednich firm, co zostało docenione przez Klienta. W ramach Projektu określona została również odpowiednia grupa osób decyzyjnych w zakresie leasingu pracowniczego, obejmująca w szczególności HR biznes partnerów, dyrektorów oddziałów, specjalistów do spraw rekrutacji etc. Następnie przygotowane zostały unikalne teksty wiadomości ofertowych oraz zrealizowano 4 kampanie sprzedażowe.

Efekt

Rezultatem naszej pracy była duża frekwencja odpowiedzi – praktycznie co trzecia firma niemiecka i/lub holenderska odpisała na wysłaną przez nas wiadomość. Pozyskanych zostało także 15 leadów sprzedażowych. Zadowolony klient zlecił nam kolejną usługę, tym razem na rynku polskim.

Dane charakteryzujące usługę:

Współczynnik odpowiedzi: 34,27%

Współczynnik pozytywnych odpowiedzi: 7,04%

Kraj kampanii: Niemcy, Holandia (Venlo)

Odbiorca kampanii: producenci spożywczy, centra logistyczne z własnymi magazynami, producenci wyrobów metalowych

Target personalny: HR biznes partnerzy, dyrektorzy oddziałów, specjaliści ds rekrutacji